سئوفلو ۲۲

ایونت سئوفلو ۲۲ برای ما در کاکتوس، نقطهی پایان فصل اول از مجموعه کارگاههای آموزشی سئوفلو بود؛ مجموعهای که با هدف ارتقاء دانش تخصصی در زمینهی سئو و طراحی سایت آغاز کردیم و حالا، پس از چندین ماه آموزش، تمرین و تبادل تجربه، به یکی از جریانهای فعال یادگیری در حوزهی دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است.
سئوفلو در ابتدا برای آموزش عمیقتر کارآموزان خودمان شکل گرفت، اما بهمرور و با استقبال علاقهمندان، متخصصان و کارفرماها، به برنامهای عمومی و رایگان تبدیل شد تا همه بتوانند از این فضای آموزشی و تعاملی بهرهمند شوند.
در پایان فصل گذشته، با همکاری کافه اقتصاد، ایونتی بزرگتر از کارگاههای هفتگی خود برگزار کردیم. موضوع این رویداد، «اعتبار در هوش مصنوعی» و محور اصلی آن، آموزش و بررسی مفهوم GEO یا همان بهینهسازی برای موتورهای جستجوی مولد بود.

آنچه گذشت
در این ایونت اعتبار در هوش مصنوعی از سه جنبه :
- سئو
- روابط عمومی دیجیتال
- بازاریابی
بررسی کردیم.
درباره سئو چه گفته شد؟
در بخش نخست آقای سجاد قنبری (مدیر فنی کاکتوسمان)، دربارهی نقش سئو در GEO صحبت کرد و توضیح داد که چگونه اقداماتی مانند ساختار فنی صحیح، محتوای معتبر و لینکسازی هدفمند میتواند به کسب اعتبار در موتورهای جستجوی هوش مصنوعی کمک کند.
فلوپارتی برای شاگرد اولیها
پس از ارائهی نخست و پیش از زمان استراحت، براساس امتیازهای ثبتشده در طول جلسات فصل اول، از پنج شرکتکنندهی برتر سئوفلو تقدیر کردیم.
جوایز این فصل شامل یک جلسه سفالگری، تنیس و پینتبال بود — لحظهای پر از خنده، هیجان و غافلگیری که برای همهی ما خاطرهانگیز شد.

درباره بازاریابی دیجیتال چه گفته شد؟
در ادامه آقای میلاد عبایی (مدیر عامل کاکتوسمان)دربارهی نقش روابط عمومی دیجیتال در ساخت اعتبار برند در هوش مصنوعی صحبت کرد و توضیح داد که چگونه میتوان با شبکهسازی هوشمند، مسیر دیدهشدن در الگوریتمهای جدید را هموار کرد.
درباره بازاریابی چه گفته شد؟
در بخش پایانی نیز، دکتر هادی شاهی، مشاور و مدرس کسبوکار، دربارهی بازاریابی دیجیتال و ارتباط آن با تحولات حوزهی هوش مصنوعی سخن گفت و مسیرهای تازهی رشد در این فضا را ترسیم کرد.
دیگر چه شد؟
ایونت سئوفلو ۲۲ برای ما فقط یک برنامه آموزشی نبود؛ تلاشی بود برای ساختن فضایی آموزنده، شاد و الهامبخش. از برنامهریزی آموزشی و طراحی محتوایی گرفته تا بخشهای گیمیفیکیشن، پذیرایی و شبکهسازی، تمام جزئیات با هدف ایجاد تجربهای مثبت و بهیادماندنی برای شرکتکنندگان برنامهریزی شده بود.
ما در کاکتوس همیشه سعی میکنیم میزبان رویدادهایی باشیم که علاوه بر یادگیری، تجربهای انسانی، خلاق و پرانرژی را رقم بزنند و سئوفلو برای ما ادامهی همین مسیر است؛ مسیری برای رشد، اشتراک دانش و ساختن جامعهای فعال.
در ادامه میتوانید گالری تصاویر این ایونت را مشاهده کنید.


