برنامه ریزی و استراتژی وب سایت

استراتژی معانی مختلف و زیادی دارد که می­توانید برای پیدا کردن این معانی به گوگل دانا مراجعه کنید. اما استراتژی در فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ معنی خاصی دارد که باید معنی آن را در  همینجا جست و جو کنید.

استراتژی در دیجیتال مارکتینگ

برای درک مفهوم استراتژی، یک مثال خیلی ساده را در نظر بگیرید؛ کسب و کار یا برند شخصی خود را یک ماشین مسابقه در نظر بگیرید. ( لوگوی شما روی ماشین چسبیده است) این ماشین در مسابقه (کسب و کار شما در بازار ) شرکت می‌کند.

شما صاحب ماشین هستید و برد و باخت مربوط به شماست. راننده خود شما هستید یا راننده  دارید(مجری )، یک نفر کنار راننده، نقشه‌خوانی می‌کند.

در این مثال استراتژیست حکم نقشه خوان را دارد. استراتژیست مسیر راه را می­بیند و به آن آگاه است و در طول مسیر به شما جهت می­دهد و شما را راهنمایی می­کند.

طبق مثال گفته شده؛ شما به ما مراجعه می­کنید؛ با هم گپ می‌زنیم؛ به ما خواهید گفت  دوست دارید در چه مسابقه ای شرکت کنید.

در این مرحله تیم دیجیتال مارکتینگ کاکتوس، در نقش مجری، برای فراهم کردن زیرساخت ( طراحی وب سایت، اپلیکیشن، صفحه فعال در شبکه‌های اجتماعی و …) به شما کمک خواهد کرد.
هر ماشینی برای مسابقه به سوخت احتیاج دارد. ما به عنوان سوخت ماشین، می­توانیم انواع محتوا را برای شما فراهم ‌کنیم. همچنین در نقش راهنما ( مشاور و استراتژیست) به شما می­گوییم چه سوختی لازم دارید.
یا می­توانیم به عنوان مجری، پشت رول ماشین بشینیم و رانندگی کنیم و در حقیقت اداره وب سایت یا صفحه اجتماعی شما را به عهده بگیریم.
شاید شما بخواهید، رانندگی را یاد بگیرید، ما در نقش مشاور و استراتژیست، به شما آموزش رانندگی می­دهیم.
حتی اگر به دنبال یک نقشه­خوان هستید، ما به عنوان یک استراتژیست، تا آخر مسیر همراهتان خواهیم بود.

عزیزانی که از طریق سایت درخواست خود را ارسال می‌کنند جلسه اول مشاوره، بدون پرداخت هیچ هزینه‌­ای، مهمان ما خواهند بود.