بازدید از شرکت افروغ

بازدید از شرکت افروغ

به بهانه دومین جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه، که قرار هست در اسفند 1401 توسط انجمن مراکز تحقیق و توسعه برگزار شود، به عنوان کارگروه دیجیتال مارکتینگ این انجمن، به همراه آقای اشکان ضیایی (کارگردان و فیلم ساز)، از شرکت افروغ بازدید کردیم.

معرفی شرکت افروغ

شرکت افروغ در سال 1372 افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. شرکت افروغ فعالیت خودش را با تولید سالیانه 15 میلیون عدد از انواع لامپ های رشته ای، معمولی و شمعی آغاز کرد.

مدیریت این شرکت همیشه نگاهی به پیشرفت داشتند به همین دلیل توانستند در سال 1374، گواهینامه استاندارد برای تمامی لامپ های رشته ای را بگیرند و در سال 1378 هم گواهینامه ISO9002 از شرکت SGS سوئیس را گرفتند.

روز بازدید

با هماهنگی آقای اسکندری (مدیر تحقیق و توسعه شرکت افروغ)، در روز 19 بهمن 1401، به همراه تیم تصویر و آقای ضیایی، از شرکت افروغ بازدید کردیم.

آقای اسکندری میزبانمان بودند، بعد از یک گفتگوی کوتاه متوجه شدیم هرچیزی که شرکت لازم دارد، توسط خودشان تولید میشود..

بازدید از خط تولید شرکت افروغ

بعد از صحبت هایی که انجام شد، به همراه آقای اسکندری و آقای ضیایی از خط تولید بازدید کردیم. همانطور که گفته شد اکثر دستگاه های مورد استفاده شان را خودشان تولید کرده بودند.

بعضی از این دستگاه ها به نوعی یه اختراع جدید بود که هم به بهره وری شان کمک میکرد و هم توانسته بود در استفاده از نیروی انسانی برایشان صرفه جویی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *