بازدید گروه دیجیتال مارکتینگ کاکتوس از مجتمع صنعتی طلایه

بازدید گروه دیجیتال مارکتینگ کاکتوس از مجتمع صنعتی طلایه

به عنوان کارگروه دیجیتال مارکتینگ انجمن مراکز تحقیق و توسعه، برای روز 10 اسفند 1401 که دومین جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه استان قرار هست برگزار شود، از مجتمع صنعتی طلایه به همراه آقای اشکان ضیایی (کارگردان و فیلم ساز) بازدید کردیم.

معرفی مجتمع صنعتی طلایه

این مجموعه با مدیریت آقای مهدی رحمانی، به عنوان بزرگترین طراح و تولیدکننده کنتورهای آب خانگی و انواع کیت‌های کامل انشعاب آب و فاضلاب در ایران حدود 40 سال است که در حال فعالیت هستند.

گوشه ای از دستاورد های شرکت طلایه :

  • ایجاد 430 موقعیت شغلی
  • ثبت 41 اختراع
  • 700 کالا در سبد محصولات

شرکت طلایه، اولین شرکت دانش بنیان صنعت انشعابات آب و فاضلاب کشور هم هستند.

شرکت طلایه در زمینه طراحی و تولید نوع جدیدی از کنتورهای دیجیتالی و مکانیکی هوشمند، کار منحصر به فردی انجام دادند.

به این دلیل که در آینده قرار است از این محصول مفید رونمایی شود، نمیتوانیم بیش از این توضیح دهیم.

 مجتمع صنعتی طلایه

روز بازدید از مجتمع صنعتی طلایه

بعد از هماهنگی با سرکار خانم بهرامیان (مدیر تحقیق و توسعه مجتمع صنعتی طلایه)، روز 16 بهمن به همراه آقای اشکان ضیایی ، و تیم تصویر، به مجموعه طلایه رفتیم، آقای رحمانی و خانم بهرامیان میزبان ما بودن.

در ابتدا یه گفتمان دوستانه با آقای رحمانی داشتیم و ایشون به صورت خلاصه مجموعه طلایه رو معرفی کردن. (انقدر کارشون گسترده است و افتخارات زیادی دارن که نمیشد کامل توی یک دیدار توضیحشون رو داد)

توی این گفتمان به این پی بردیم که آقای رحمانی چقدر دغدغه ی هدر رفت آب رو دارن و یه آمار خیلی نگران کننده دادن، اونم این بود که سالانه به اندازه 5 تا سد اصراف آب داریم.

نکته قابل توجه این هست که این مجموعه با محصول جدیدشون که قبل تر بهش اشاره کردم، برای جلوگیری از این اصراف راه حل هم دارن.

متاسفانه با اینکه  به نفع آبفا هست که به حرف این مجموعه گوش بدن، همکاری های لازم رو انجام نمیدن و به گفته ی آقای رحمانی تا چند سال آینده با بحران جدی آب روبرو میشیم.

مجتمع صنعتی طلایه در تلاش هست با محصول جدیدشون جلوی یک فاجعه ی بزرگ رو بگیرن. با توجه به فعالیت گسترده طلایه در سطح وسیع و کشوری، به نظر من کاملا در توانشون هست که جلوی این بحران رو بگیرن.

یک دستآورد مهم دیگه که دوست دارم بهش اشاره کنم، ایجاد استاندارد برای کنتورهای آب هست که توسط سازمان هم به رسمیت شناخته شده.

حالا در نظر داشته باشید، بعضی از رقباشون نه تنها استاندارد ندارن بلکه با قیمت های پایین تر در حال تزریق کنتور به بازار هستن.

مجتمع صنعتی طلایه

بازدید از خط تولید مجتمع صنعتی طلایه

بعد از دیدن ویدئوهای مجموعه، به همراه آقای رحمانی و ضیایی از خطوط تولید بازدید کردیم.  بازدید از خط تولید طلایه، حس متفاوتی داشت. تلاش سخت کارگران، استفاده از دستگاه های هوشمند و دقت بالایی که کارکنان این مجموعه داشتن.

درخط تولیدشون به واسطه ی دانشی که بدست آوردن، تونستن بعضی از دستگاه هایی که لازم دارن رو خودشون بسازن و به دلیل  محرمانه بودن اطلاعات، نمیتونم اطلاعات دقیقی از این موارد بگم ولی اینو بدونین دارن کار بزرگ و ارزشمندی انجام میدن.

کارگاه مجتمع صنعتی طلایه

و در آخر هم مهمان نوازی آقای رحمانی و مجموعه شون از ما و تیم تصویرفرصتی ایجاد کرد که مجدد گفتمان دوستانه ای با ایشون داشته باشیم.

نقطه مشترک تمام صحبت های آقای رحمانی این بود که باید بتونیم امید رو سرلوحه کارمون قرار بدیم و تاکید داشتن توی مواردی که از مجموعه شون منتشر میشه این موضوع قلمداد بشه.

در آخر بگم که بقیه رویدادهامون رو اینجا میتونین ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *