توضیحات پروژه

مجموعه «امداد باطری جوادپور»، بیشتر از سه دهه سابقه دارد آقای ابراهیم جوادپور، مدیریت این مجموعه را به عهده دارد که کار خود را حدود 30 سال پیش و از تعمیر استارت و دینام شروع کرد و کم کم با توجه به نیاز بازار، وارد حوزه فروش باطری شد.

 «امداد باطری جوادپور» در ابتدای کار فقط از از باطری های خارجی استفاده میکردند اما به مرور جهت تکمیل کار خود برند های داخلی مثل سپاهان و صباباتری را هم به مجموعه خود اضافه کردند.

چرا امداد باطری جوادپور؟

 امداد باطری جوادپور از ابتدای کار به فکر ارائه خدمات متمایز بود. در همین راستا، این مجموعه   خدمات سریعی را با استفاده از ماشین های امداد باطری جوادپور،که در 6 نقطه از سطح شهر قرار دارند، به مشتریان خود ارایه میدهد.

  این ماشین ها، تمام تجهیزات لازم برای تست یا تعویض باطری را همراه خود دارند و به محض تماس با این مجموعه نزدیک ترین ماشین برای فرد تماس گیرنده، ارسال خواهد شد.

دومین مزیت که این مجموعه را از رقیبان خود متمایز میکند  این است که، ارسال و نصب باطری رایگان است. در واقع اگر  در هر نقطه ای از مشهد  باشید، (حتی شهرستان های اطراف) و باطری ماشینتان خراب شود، فقط با یک تماس میتوانید باطری ماشین خود را تعویض کنید و  فقط هزینه باطری را  پرداخت کنید.

 و  سومین مزیت نوع گارانتی، این مجموعه است. با ضمانت نامه ای که همراه خرید باطری، دریافت خواهید کرد، در صورت بروز هر نوع مشکلی در باطری، با مراجعه به این مجموعه باطری جدید دریافت خواهید کرد. 

 همکاری بین مجموعه کاکتوس و مجموعه باطری جوادپور

با توجه به پیشرو بودن «امداد باطری جوادپور»، و  نوع رویکرد این مجموعه در حوزه تکنولوژی، این مجموعه تصمیم گرفت سایت و اینستاگرام خود را برون سپاری کند و بنابراین همکاری بین دو مجموعه «کاکتوس» و «امداد باطری جوادپور» شکل گرفت. 

اینستاگرام

اردیبهشت ۱۴۰۰ شروع همکاری مجموعه باطری جوادپور و مجموعه کاکتوس در زمینه اینستاگرام بود.

بعد از اینکه پیج اینستاگرام مجموعه بررسی شد، تصمیم بر آن شد تا رویکرد متفاوتی در تولید محتوای پیج اینستاگرام داشته باشیم.

هدف فعالیت مجموعه باطری جوادپور در اینستاگرام آگاه سازی مشتریان فعلی و افرادی که به هر نحوی با باتری خودرو در ارتباط هستند بود که تولید محتوای پیج بر این اساس انجام شد.

پروژه اینستاگرام

javadpoorbattery

سئو وب سایت

بعد از جلسات مختلفی که با مجموعه باطری جوادپور، برگزار شد؛ اهمیت شروع فرآیند سئو، مورد بحث قرار گرفت و مجموعه جوادپور تصمیم گرفت در مرداد ماه ۱۴۰۱، پروسه سئو سایت خود را آغاز کند که اجرای پروسه سئو هم در دستور کار تیم فنی «کاکتوس» قرار گرفت.

اهمیت فعالیت مجموعه های خدماتی در اینترنت

ما در دنیای گوگل کردن زندگی میکنیم. معمولا بیشتر افراد در ابتدا  موارد خدماتی که لازم دارند را در گوگل جست و جو میکنند. بنابراین اگر مجموعه هایی که کارهای خدماتی انجام میدهند، حضور موثر و درستی در اینترنت نداشته باشند، قطعا در نتایج جستجو، مشتری های بالقوه  خود را از دست خواهند داد.

پس با انتخاب درست نوع فعالیت در اینترنت (که مهم ترین آن  سایت، سئو و حضور در شبکه های اجتماعی است)، کسب و کار های خدماتی میتوانند در جایگاه درستی قرار بگیرند. 


جزئیات پروژه