توضیحات پروژه

مجموعه «حلوا شکری سیمرغ» در سال ۱۳۲۳ تاسیس شد.  حدود ۸۰ سال سابقه نشان دهنده اصالت و ماندگاری یک برند است.این مجموعه با نام «حلوا شکری سیمرغ» فقط محدود به تولید حلوا شکری نیست و تمام محصولات تولید شده در یک کارخانه صنایع غذایی را دارا میباشد.

این مجموعه هم اکنون  دارای واحدهایی با وسعت های ۵۰۰۰ متر مربع و ۴۵۰۰۰ متر مربع و حدودا ۵۰۰ نفر پرسنل بوده و زیر نظر  آقای خشایار همایی اداره میشود.

گستره ی فعالیت مجموعه حلوا شکری سیمرغ

مجموعه حلوا شکری سیمرغ علاوه بر کار در بازار داخلی، سابقه چندین ساله صادرات به کشورهای اروپایی را هم  در کارنامه خود دارد. به خاطر تولیدات با کیفیت خود، موفق به دریافت تندیس کیفیت و تکنولوژی از اروپا شده است.

همکاری مجموعه کاکتوس و مجموعه حلوا شکری سیمرغ

مجموعه «سیمرغ» با توجه به گستردگی فعالیت و اعتباری که در بازار دارد تصمیم گرفت تا به دنیای آنلاین نیز وارد شود. بنابراین  همکاری بین مجموعه «کاکتوس» و «حلوا شکری سیمرغ» شکل گرفت.

طراحی وب سایت

در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ مجموعه «حلوا شکری سیمرغ» طراحی وب سایت خود را به تیم «کاکتوس» سپرد. این وب سایت با توجه به نوع کار این شرکت جهت ارتباط با دیگر مخاطبان در کشورهای اروپایی،  با قابلیت دو زبانه طراحی شد.

یکی از مواردی که در زیبایی وب سایت ها تاثیر زیادی دارد، عکس هایی است که  در آن قرار میگیرد. یکی از حلقه های گمشده ی اکثر پروژه ها دقیقا همینجاست. زیرا در قسمت هایی از سایت، امکان استفاده از عکس های آماده نیست و حتما باید به طور انحصاری، توسط مجموعه عکس برداری صورت بگیرد.

اهمیت وب سایت برای مجموعه های صنایع غذایی

در دنیای امروز، هیچ مجموعه ای نمیتواند نیاز خود را به حضور در اینترنت انکار کند. مجموعه های بزرگ و با سابقه چندین دهه هم باید با فضای مجازی آشتی کنند.

برای مجموعه های با سابقه، اینترنت رقیب میسازد. زیرا شرکت های کم سابقه و با وسعت کم از طریق فضای مجازی میتوانند به راحتی گوی سبقت را از شرکت های بزرگ و با اصالت بربایند.


جزئیات پروژه