توضیحات پروژه

ناصر بهرام فر، فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات IT  است و درحال حاضر به عنوان مدیر اجرایی در مجموعه «کاکتوس» فعالیت میکند.

سوابق کاری ناصر بهرام فر

 آقای بهرام فر در سمت های مختلف شغلی، چون بازاریاب حضوری، بازاریاب تلفنی، کارشناس فروش، سرپرست تیم فروش، مدیر فروش و مدیر اجرایی فعالیت کرده است.

 ناصر بهرام فر، ۵ سال سابقه مارکتینگ در  کلان شهرهای مشهد، تهران و شیراز دارد و به واسطه مجموعه «کاکتوس»، به عنوان مدیر اجرایی کارگروه دیجیتال مارکتینگ انجمن مراکز تحقیق و توسعه هم در حال فعالیت است.

همکاری ناصر بهرام فر و مجموعه کاکتوس

ناصر بهرام فر به عنوان مدیر اجرایی در  مجموعه «کاکتوس» فعالیت میکند . این مجموعه یک وبسایت مجزای کاری دارد. اما با توجه به  اهمیت برند شخصی و با تاکید و مشورت آقای عبائی؛ مدیر عامل مجموعه کاکتوس؛ ناصر بهرام فر، تصمیم به حضور مستقل در فضای مجازی و راه اندازی وبسایت شخصی خود گرفت. 

طراحی وب سایت

، طراحی وب سایت شخصی آقای بهرام فر در تیر ماه سال ۱۴۰۱ توسط تیم فنی «کاکتوس» صورت گرفت.

 با توجه به علاقه ای که ناصر بهرام فر در حوزه طراحی سایت داشت، با وجود  سمت شغلی متفاوت، حدود ۴۰ درصد پروژه توسط خودش انجام شد.

اهمیت وب سایت بر روی برند شخصی

 اگر در دنیای مجازی،یک فضای مطمئن و سالم نداشته باشید(یعنی در واقع وب سایت)، برند شخصی خودتان را کامل نکردهاید.

یکی از ادعاهای آقای ناصر بهرام فر، این است که هر زمان راه ارتباطی خود را با او گم کردید، فقط کافیست اسماش را در گوگل جست و جو کنید تا با تمام شبکه های پیام رسان با او مرتبط شوید.

استفاده ی دیگری که آقای بهرام فر و بقیه افرادی که دغدغه ی بهبود برند شخصی دارند، 

می توانند از وبسایت خود داشته باشند؛اعتبارسنجی است. 

همچنین مخاطب از طریق وبسایت شخصی شما، میتواند با دستاوردها و کارهای شما بیشتر آشنا شود.

پس اگر  روی برند شخصی خود کار میکنید به شما داشتن یک وبسایت شخصی را، به شدت توصیه میکنیم. 


جزئیات پروژه