یک مثال خیلی ساده، کسب و کار یا برند شخصی شما رو یک ماشین مسابقه در نظر میگیریم (که لوگوی شما روش چسبیده) که داره تو مسابقه (که همان کسب و کار در بازار هست) شرکت میکنه، در این حالت:
شما صاحب ماشین هستید و برد و باخت مال شماست. پشت فرمون ماشین خودتون نشستین یا راننده ( که میشه مجری ) و یک نفر کنار راننده داره نقشهخوانی میکنه. استراتژیست حکم نقشه خوان رو داره، اون مسیر راه رو پیش چشماش داره و در طول مسیر به شما جهت میده و شما رو راهنمایی میکنه.
اگر با همین مثال پیش بریم:
شما تشریف میارین پیش ما؛
با هم گپ میزنیم و شما خواهید گفت که توی چه جور مسابقه ای دوست دارید شرکت کنید؛
حالا در نقش مجری در مرحله فراهم کردن زیرساخت (که ساختن ماشین میتونه ساختن یک وب سایت، اپلیکیشن، صفحه فعال در شبکههای اجتماعی و غیره باشه) در کنار شما هستیم.
بعد از آماده شدن زیر ساخت میریم سراغ سوخت ماشین:
سوخت ماشین که میشه انواع محتوا رو براتون فراهم میکنیم (به عنوان مجری)
یا میگیم که چه سوختی لازم دارید (اینجا در نقش مشاور و استراتژیست)
پشت رول ماشین میشینیم و رانندگی میکنیم، که میشه اداره وب سایت یا صفحه اجتماعی (که نقش ما مجری هست)؛
یا به شما آموزش رانندگی میدیم (نقش مشاور و استراتژیست)؛
و در آخر به عنوان نقشه خوان تا آخر مسیر همراهتون هستیم. دیگه صرفاً استراتژیست.
عزیزانی که از طریق سایت درخواست ارسال میکنند جلسه اول مشاوره میهمان ما هستند و لازم نیست هزینه ای پرداخت کنند.