شبکه های اجتماعی

این که شبکه های اجتماعی چرا به وجود اومدن و هدفشون چیه، توضیحات زیادی داره. خلاصش اینه که هدف شبکه های اجتماعی این هستش که افراد توی یک فضای مجازی دور هم جمع بشن.

از زمانی که اینترنت بوده شبکه های اجتماعی مختلفی به وجود اومدن و از بین رفتن، در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانی ها اینستاگرام هستش. (دقت کنید که تلگرام پیام رسان هستش و داستانش با شبکه های اجتماعی فرق داره)
اینستاگرام تبدیل شده به فضایی که میلیون ها ایرانی هر روز ساعاتی رو توش وقت میگذرونن، پس اگه قصد داریم دیده بشیم میتونیم از این فضا استفاده کنیم، چطوری؟

اول از همه بیاد ببینیم هدفمون چیه؟
مثلا ممکنه بخواهیم برند شخصیمون رو تقویت کنیم.
یا شاید هم یک برند باشیم که قصد داره از طریق این فضا به مشتری های بالقوه وصل بشه.
ممکنه که یک برند معروف باشیم و بخواهیم از طریق اینستاگرام هم با مشتری های فعلیمون ارتباط داشته باشیم.

هدفمون هر چی که باشه، اینستاگرام به احتمال زیاد بتونه به ما کمک بکنه.

اما برای حضور در اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز داریم؟

استراتژی
شما باید با توجه به ویژگی های مجموعه و اهدافی که دارین نوشته بشه. برای نوشتن استراتژی نیاز داریم که با هم صحبت کنیم تا با مجموعه شما و اهدافتون آشنا بشیم، بعد با یک سری بررسی و جلسه استراتژی شما رو تدوین خواهیم کرد.

درخواست مشاوره

محتوا
محتوای صفحه اینستاگرام شما باید متناسب با استراتژی شما تهیه بشه. این که از چه کلمات یا رنگ هایی استفاده کنیم، این که از چه مدل محتوایی استفاده کنیم (عکس، ویدیو و غیره) بسته به این هستش که استراتژی شما در اون برهه زمانی چی هستش.
بحث محتوا پیچیده هستش و نیاز به توضیح زیاد داره، ولی این رو بدونید که هر روز بی هدف پست و استوری گذاشتن شما رو به جایی نخواهد رسوند.

اگر سؤالی براتون پیش اومده و یا نیاز به مشاوره دارید میتونید روی دکمه تماس با ما کلیک کنید و فرم رو پر کنید تا ما با شما در اولین فرصت باهاتون تماس بگیریم.