شبکه های اجتماعی

این که شبکه های اجتماعی چرا به وجود آمدند و چه هدفی دارند، توضیحات زیادی دارد که در حد چندین مقاله دانشگاهی است.

اما به طور خلاصه، هدف شبکه های اجتماعی این  است که بتواند افراد را با فاصله های دور و نزدیک در فضای مجازی دور هم جمع کند.

از زمانی که اینترنت به وجود آمده، شبکه های اجتماعی مختلفی متولد شدند و البته بعد از مدتی  از بین رفتند.

در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانی ها اینستاگرام است. (تلگرام پیام رسان است و شبکه های اجتماعی محسوب نمی­شود­)
اینستاگرام، فضایی است که میلیون ها ایرانی هر روز ساعاتی از وقت خود را در آن می­گذرانند. پس اگر  قصد  دیده شدن در فضای مجازی را دارید، اینستاگرام بهترین راه است. اما چطور؟

قدم اول؛ هدف­مان چیست؟

برای مثال ممکن است بخواهیم برند شخصی­مان را تقویت کنیم.
یا شاید هم یک برند باشیم که قصد دارد از طریق این فضا به مشتری های بالقوه­اش وصل شود یا با مشتری های فعلی ارتباط بگیرد.

هدف شما هرکدام از این موارد باشد، مطمئن باشید، می­توانید از اینستاگرام کمک بگیرید.

برای حضور در اینستاگرام، چه نیاز داریم؟

استراتژی
استراتژی و برنامه شما باید با توجه به ویژگی های مجموعه و اهدافی که دارید، نوشته شود. برای نوشتن استراتژی در قدم اول نیاز داریم که با هم صحبت کنیم تا با مجموعه شما و اهداف­تان آشنا شویم. در قدم بعدی، با بررسی­‌های انجام شده، جلسه استراتژی شما را تدوین خواهیم کرد.

درخواست مشاوره

محتوا
محتوای صفحه اینستاگرام شما باید متناسب با استراتژی شما تهیه شود. این که از چه کلمات یا رنگ هایی استفاده کنیم یا  چه مدل محتوایی مناسب کار شماست (عکس، ویدیو و …)  با توجه به  استراتژی شما در هر برهه زمانی متفاوت خواهد بود.

تولید محتوا، یک بحث پیچیده است و هم اکنون در بسیاری از دانشگاه های روز دنیا در رشته های رسانه، واحدهای تولید محتوا تدریس می­شود.­  بنابراین مطمئن باشید که گذاشتن هر روزه بی هدف پست و استوری شما را به جایی نخواهد رساند.

اگر سؤالی براتون پیش اومده و یا نیاز به مشاوره دارید میتونید روی دکمه تماس با ما کلیک کنید و فرم رو پر کنید تا ما با شما در اولین فرصت باهاتون تماس بگیریم.