توضیحات پروژه

آتلیه آموند، با مدیریت آقای احمد طاووسی، یکی از قدیمی ترین آتلیه های فیلم و عکس است که از سال 1381 در زمینه عکاسی و تصویربرداری صنعتی و مجالس در حال فعالیت میباشد.  در حال حاضر این آتلیه، با موقعیت مکانی،« بلوار کوثر» در مشهد، یک بخش تکمیلی را به مجموعه خود اضافه کرده است تا بتواند مطابق با به روز ترین آتلیه های دنیا، خاطرات خوب شما عزیزان را ثبت کند.

وجه تمایز آتلیه آموند

خلاقیت و پیشرو بودن، از ویژگی های منحصر به فرد آتلیه آموند است. این مجموعه همیشه سعی داشته بهترین متدهای عکس برداری را به مخاطبان خود ارائه کند.

همکاری مجموعه کاکتوس با مجموعه آموند

آتلیه آموند به لحاظ تمایز بصری باید در یک جایگاه درست در فضای مجازی قرار می گرفت.

برای انتقال حس خاص بودن این مجموعه و تثبیت جایگاه آتلیه آموند در بستر اینترنت، همکاری بین مجموعه کاکتوس و استودیو آموند صورت گرفت.

طراحی وب سایت

در سال ۹۸ آتلیه آموند تصمیم گرفت وبسایت خود را طراحی کند و برای این کار مجموعه کاکتوس رو به عنوان مجری برای اجرای این پروژه انتخاب کرد. البته با توجه به تعهدی که آتلیه آموند برای حفظ حریم شخصی مشتریان قائل است، نمونه کارهای خود را در  وب سایت قرار نداده و برای دیدن نمونه کارها باید حضوری به دفتر مراجعه نمایید.

اهمیت داشتن وب سایت برای آتلیه ها

 در حالی که تمام کارهای روزمره تمام افراد به صورت اجباری در فضای آنلاین میگذرد. معمولا بیشتر افراد برای انتخاب هر کاری ابتدا به جست و جو در بستر اینترنت میپردازند و بنابراین، اگر آتلیه ای در فضای آنلاین در دسترس نباشد عملا از رقابت حذف خواهد شد.

برای مثال زوجی برای انتخاب آتلیه برای مراسم عروسیشان در ابتدا شروع به جست و جو در فضای اینترنت خواهند کرد و سپس بر اساس نتایج  جست و جو خود، اقدام به مراجعه حضوری و دیدن نمونه کارها خواهند کرد.


جزئیات پروژه