چلیتا در شهریور سال ۱۴۰۰ تصمیم به ورود به فضای آنلاین گرفت و بعد از مشورت با کارشناسان مجموعه کاکتوس به این نتیجه رسید که، با طراحی وب سایت کار خود را شروع کند.
هدف کلی چلیتا این بود که برند چلیتا به صورت رسمی وارد فضای آنلاین شود و به کمک وب سایت محصولات خود را معرفی کند.
تا به کمک آن شروع به جذب نمایندگی برند چلیتا کند.
پروژه اینستاگرام
در آذر ۱۴۰۰ چلیتا تصمیم گرفت وارد شبکه اجتماعی پربازدید اینستاگرام شود.
البته هدف ورود به اینستاگرام این بود که بازار هدف خود را از فعالیت رسمی چلیتا آگاه کند.
و نمایندگان جذب شده در شهرهای دیگر بتوانند از صفحه رسمی چلیتا برای معرفی برند خود استفاده کنند.