شبکه های اجتماعی
از زمانی که اینترنت بوده شبکه های اجتماعی مختلفی به وجود اومدن و از بین رفتن، در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانی ها اینستاگرام هستش. (دقت کنید که تلگرام پیام رسان هستش و داستانش با شبکه های اجتماعی فرق داره)
اینستاگرام تبدیل شده به فضایی که میلیون ها ایرانی هر روز ساعاتی رو توش وقت میگذرونن، پس اگه قصد داریم دیده بشیم میتونیم از این فضا استفاده کنیم، چطوری؟
اول از همه بیاد ببینیم هدفمون چیه؟
مثلا ممکنه بخواهیم برند شخصیمون رو تقویت کنیم.
یا شاید هم یک برند باشیم که قصد داره از طریق این فضا به مشتری های بالقوه وصل بشه.
ممکنه که یک برند معروف باشیم و بخواهیم از طریق اینستاگرام هم با مشتری های فعلیمون ارتباط داشته باشیم.
هدفمون هر چی که باشه، اینستاگرام به احتمال زیاد بتونه به ما کمک بکنه.
اما برای حضور در اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز داریم؟
استراتژی
محتوا
بحث محتوا پیچیده هستش و نیاز به توضیح زیاد داره، ولی این رو بدونید که هر روز بی هدف پست و استوری گذاشتن شما رو به جایی نخواهد رسوند.