شبکه های اجتماعی
اما به طور خلاصه، هدف شبکه های اجتماعی این است که بتواند افراد را با فاصله های دور و نزدیک در فضای مجازی دور هم جمع کند.
از زمانی که اینترنت به وجود آمده، شبکه های اجتماعی مختلفی متولد شدند و البته بعد از مدتی از بین رفتند.
در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانی ها اینستاگرام است. (تلگرام پیام رسان است و شبکه های اجتماعی محسوب نمیشود)
اینستاگرام، فضایی است که میلیون ها ایرانی هر روز ساعاتی از وقت خود را در آن میگذرانند. پس اگر قصد دیده شدن در فضای مجازی را دارید، اینستاگرام بهترین راه است. اما چطور؟
قدم اول؛ هدفمان چیست؟
برای مثال ممکن است بخواهیم برند شخصیمان را تقویت کنیم.
یا شاید هم یک برند باشیم که قصد دارد از طریق این فضا به مشتری های بالقوهاش وصل شود یا با مشتری های فعلی ارتباط بگیرد.
هدف شما هرکدام از این موارد باشد، مطمئن باشید، میتوانید از اینستاگرام کمک بگیرید.
برای حضور در اینستاگرام، چه نیاز داریم؟
استراتژی
محتوا
تولید محتوا، یک بحث پیچیده است و هم اکنون در بسیاری از دانشگاه های روز دنیا در رشته های رسانه، واحدهای تولید محتوا تدریس میشود. بنابراین مطمئن باشید که گذاشتن هر روزه بی هدف پست و استوری شما را به جایی نخواهد رساند.