ایونت تحلیل استراتژیک برند در تیزر های تبلیغاتی

رویداد تحلیل استراتژیک برند در تیزر های تبلیغاتی

برگزاری این رویداد با ایده میلاد عبائی (مدیر عامل کاکتوس) شکل گرفت. و در روز شنبه 4 آذر ماه 1402 در سینما مهر کوهسنگی مشهد، با هدف، نشان دادن اهمیت تبلیغات در کسب و کار و شبکه سازی مهمانان برگزار شد. و 7 تیزر پربازدید دنیا برای حضار به اکران درآمد.

این رویداد، یک پیش رویداد نیز داشت. و در یک صبحانه کاری، 7 نفر از مهمانان که هر کدام از آنها، افراد خاصی بودند، دعوت شدند و دلیل برگزاری این رویداد با ایشان در میان گذاشته شد و نحوه اجرا آن و نقشی که در روز رویداد داشتند با آنها مرور شد.

تعداد مهمان دعوت شده برای روز رویداد؛ حدود 70 نفر در نظر گرفته شده بود و قرار بر این بود به هر یک از این 7 نفر، یک درب باز کن نوشابه داده شود.

در باز کن رویداد بررسی تیزرهای تبلیغاتی کاکتوس

دلیل این کار این بود که، در انتهای رویداد و در قسمت پذیرایی، نوشابه کوکاکولا برای مهمانان تدارک دیده شده بود. ولی درب آن‌ها بسته بود و مهمانان می‌بایست برای باز کردن درب نوشابه، افرادی را که درب باز کن دارند، از بین جمعیت پیدا می‌‌کردند. با این کار بستر ایجاد شبکه سازی برای افراد محیا می‌شد.

به هر کدام از این افراد، 3 کارت دعوت هم داده شد که مهمانان خود را نیز برای روز رویداد دعوت کنند.

کارت رویداد بررسی تیزرهای تبلیغاتی کاکتوس

به واسطه ارتباطاتی که گروه کاکتوس داشت، حدودا 50 نفر دیگر به صورت مستقیم برای روز رویداد دعوت شدند.

در روز رویداد، ناصر بهرام فر (مدیر اجرایی کاکتوس)، به مهمانان خوش آمد گفت و نحوه اجرای برنامه را به آنان توضیح داد.

در ادامه 7 تیزر پخش شد که بعد از اکران هر تیزر، میلاد عبائی، آمار و ارقام میزان بازدید آن را بیان می‌کرد و اشکان ضیایی (کارگردان و فیلم ساز)، با پرسیدن سوالات متفاوت راجب هر تیزر، حضار را به چالش می‌کشید.

بعد از پخش هر تیزر، لینک آن، توسط عوامل اجرایی، برای تمام مهمانان از طریق پیامک، ارسال می‌شد.

در این رویداد از دو برند متولد شده در کاکتوس نیز، رونمایی شد.

برند وب جی که توسط ثمینه نیازی (کارشناس وب و سئو کاکتوس) معرفی شد. توضیحات کامل این برند را در وب سایت آن بخوانید.

و برند جی وب که توسط سجاد قنبری (مدیر فنی کاکتوس) معرفی شد. توضیحات کامل این برند را در وب سایت آن بخوانید.

همچنین برندهای جوان دیگر نیز ما را همراهی کردند.

برند پیوروایز

برند چرم کوژا

طبق برنامه، بعد از اتمام پخش تیزرها، برای مهمانان نحوه پذیرایی و اینکه باید افرادی که درب باز کن دارند را از بین حضار پیدا کنند تا درب نوشابه آن‌ها را باز کنند توضیح داده شد. (ایجاد بستر شبکه سازی)

سپس مهمانان برای صرف پذیرایی و گرفتن عکس یادگاری، به محوطه بیرون از سالن سینما هدایت شدند.

و اینگونه بود که رویداد دیگری در کارنامه کاکتوس نقش بست.

گزارش تصویری از رویداد تحلیل استراتژیک برند در تیزرهای تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *