بازدید از شرکت زنیط

بازدید از شرکت زنیط

به عنوان کارگروه دیجیتال مارکتینگ انجمن تحقیق و توسعه (گروه کاکتوس)، برای به تصویر کشیدن مجموعه زنیط برای دومین جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه، به همراه آقای اشکان ضیایی (کارگردان و فیلم ساز) از مجموعه زنیط بازدید کردیم.

معرفی شرکت زنیط

شرکت زنیط در سال 1327 تاسیس شده و حاج محمود براتیان موسس این شرکت هستند. شرکت زنیط، توليد کننده انواع روغن موتور، روغن دنده، گريس، انواع روغن های صنعتی و روغن های سنتزی، حلالها، ضد يخ و ضد جوش و … مطابق استانداردهای ملی ايران و بين المللی است.

روز بازدید

با هماهنگی که با آقای حسین شجاعی (مدیر تحقیق و توسعه زنیط) که نایب رئیس انجمن مراکز تحقیق و توسعه هم هستند، انجام شد در روز 9 بهمن 1401، به همراه آقای ضیایی به مجموعه زنیط رفتیم و آقای شجاعی میزبانمان بودند.

در برگزاری جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه آقای اشکان ضیایی به ما در به تصویر کشیدن واحدهای انتخاب شده کمک میکنند.

به همین علت روز بازدید ایشان تصاویری که از قبل ضبط شده بود را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند بهتر است مجدد از شرکت زنیط تصویر برداری انجام شود.

به همین دلیل مجددا در روز 12 بهمن 1401 به همراه تیم تصویر به شرکت زنیط رفتیم و با همکاری کارمندان و مدیران خوب زنیط تصویر برداری از محیط اداری شرکت انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *