بازدید از شرکت نیرو نماد خراسان

بازدید از شرکت نیرو نماد خراسان

به دلیل برگزاری جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه استان خراسان، به عنوان کارگروه دیجیتال مارکتینگ انجمن مراکز تحقیق و توسعه، به همراه آقای اشکان ضیایی (کارگردان و فیلم ساز) از شرکت نیرو نماد خراسان بازدید کردیم.

معرفی شرکت نیرو نماد خراسان

شرکت نیرو نماد خراسان در سال ۱۳۷۴، با تولید دستگاه تصفیه فیزیکی روغن ترانسفورماتور فعالیت خودش رو آغاز کرد. الان به عنوان بزرگترین تولید کننده و تصفیه کننده انواع روغن در ایران هستن.

شرکت نیرو نماد خراسان و حاج آقای قدریان (که اخیرا به رحمت خدا رفتن) جزو کسب و کارهای خانوادگی موفق هستند، به دلیل اینکه علاوه بر خود آقای قدریان، 7 پسرشون به همراه 1 دخترشون این مجموعه رو مدیریت میکنن.

روز بازدید

بعد از هماهنگی با آقای کاظم قدریان (مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت نیرو نماد خراسان)، به همراه آقای ضیایی که موارد بصری روز جشنواره رو ایشون نظارت میکنن، در روز 16 بهمن 1401، به شرکت نیرو نماد رفتیم.

 ابتدا از خط تولید بازدید شد و آقای قدریان دستگاه ها و روند کار را به صورت کامل به ما توضیح دادن و به پیشنهاد ایشون همون روز برای مشاهده ویدئو ها به دفتر کارخانه که در شهرک صنعتی فناوری های برتر بود رفتیم.

بازدید از دفتر کارخانه

تا زمانی که همکارانشون ویدئوها رو آماده کنن، آقای قدریان و شرکت نیرو نماد از ما پذیرایی کردن و در همون حین گفتگوی صمیمانه ای به همراه آقای ضیایی با ایشون داشتیم و آقای قدریان از بعضی دغدغه هاشون به ما گفتن.

نیرو نماد تمام دستگاهاش رو خودش تولید میکنه ولی با این وجود در امر صادرات مشکل دارن، به این دلیل که روی قطعاتشون متن “ساخت ایران” خورده!

ولی با تمام مشکلاتی که دارن، هر 7 برادر به فکر ساختن نسل بعد هستن و فرزندان خودشون رو در مسیری قرار دادن که نسل بعدی شرکت، همچنان خانوادگی و البته متخصص تر از قبل شکل بگیره.

آقای قدریان توی صحبتاشون به این اشاره کردن که توی این چند سال، حدود 10 نیروی متخصص پیش ایشون پرورش پیدا کردن و به کشورهای دیگه مهاجرت کردن.

این مورد هم باعث خوشحالیمون شد و هم ناراحتی. خوشحالی از این بابت که این شرکت انقدر پتانسیل داشته که تونسته چنین نیروهایی تربیت کنه و ناراحتی از این بابت که چرا تو کشور خودمون شرایطی فراهم نیست که این نیروهای متخصص بدون داشتن دغدغه ی آینده توی همین کشور بتونن توسعه دانش بدن.

 

به نقل از:

ناصر بهرام فرمدیراجرایی گروه دیجیتال مارکتینگ کاکتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *