بازدید از شرکت پارس سامان ایرانیان

بازدید از شرکت پارس سامان ایرانیان

به دلیل برگزاری جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه استان خراسان، به عنوان کارگروه دیجیتال مارکتینگ انجمن مراکز تحقیق و توسعه، به همراه آقای اشکان ضیایی (کارگردان و فیلم ساز) از مجموعه پارس سامان ایرانیان بازدید کردیم.

معرفی شرکت پارس سامان ایرانیان

شرکت پارس سامان ایرانیان از سال 1392 کار خودش رو شروع کرده. این مجموعه تنها تولید کننده انحصاری دیودهای ال ای دی در خاورمیانه با مجموعه کالایی (SMD-DIP-COB) و همچنین تولید کننده پنل های روشنایی هم هستن.
از تولیدات جدید برند سوآن، میشه به پنل های روشنایی با رنگهای مختلف و کاملا سفارشی (سبز، آبی، قرمز و RGB و…) برای اولین بار در کشور اشاره کرد.

روز بازدید

بعد از هماهنگی با آقای اسلامی (نماینده مدیر عامل و مدیر بخش مهندسی و سیستم ها) به همراه آقای ضیایی در روز 17 بهمن 1401 به مجموعه پارس سامان ایرانیان رفتیم. با نظارت آقای ضیایی قسمت بصری جشنواره انجام میشه.

ابتدا آقای اسلامی ما رو به بخش آی تی مجموعه راهنمایی کردن و بعد از دیدن ویدئوها و انتخاب اونا، ویدئوهایی که مناسب بود رو تحویل گرفتیم.

از نکات قابل توجه شرکت پارس سامان ایرانیان، محیط داخلی و جو متفاوت اون بود. حسی که افراد اونجا بهمون منتقل میکردن خیلی حس زنده و شادی بود، موزیک های به روز توی خط تولید در حال پخش بود و دستگاه ها اکثرا بدون دخالت نیروی انسانی و حداکثر با نظارت یک فرد در حال کار بودن.

بازدید از خط تولید

بعد از اون به همراه آقای اسلامی از دستگاه ها و خط تولید شرکت بازدید کردیم و آقای اسلامی توضیحات کاملی از هر بخش رو بهمون دادن.

بعد از بازدید از دستگاه ها وارد یه اتاق بی نظیر و فوق العاده شدیم.

از بین اون همه دستگاه های اتومات وارد اتاق پر از گل های سر زنده و شاداب شدیم که همون اول جو دلنشین اونجا روی آدم تاثیر بسیار خوبی میزاشت.

گل های اون اتاق حدودا 3 سال بود که نور خورشید بهشون نخورده بود و با تکنولوژی که شرکت پارس سامان تولید کرده بود این گل ها بدون نیاز به نور خورشید

و تنها با نورهایی که اونجا بود رشد کرده بودن و دلیل دانش بنیان شدن مجموعه هم دقیقا همین تولیدشون بود.

یه مورد جالب دیگه ای هم دیدیم. کاکتوس که با موزیک مکزیکی رشد میکرد، البته گفتن در حد تئوری هست ولی تا مقدار زیادی قابل اثبات بود.

فضا و جو این اتاق به راحتی میتونست خستگی کامل یک روز کاری رو از تن آدم بیرون کنه و دقیقا واسه ما هم همین اتفاق افتاد.

 

به نقل از:

ناصر بهرام فرمدیراجرایی گروه دیجیتال مارکتینگ کاکتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *